spot_img
Tuesday, September 27, 2022
spot_img

-

ہومLatest Newsسعودی عرب میں 40 اونٹوں کو 'فیس لفٹ' اور 'بوٹوکس' انجیکشن دینے...

سعودی عرب میں 40 اونٹوں کو ‘فیس لفٹ’ اور ‘بوٹوکس’ انجیکشن دینے پر مقابلہ حسن میں نااہل قرار دے دیا گیا

- Advertisement -

اونٹ کی مس ورلڈ کے مقابلے میں بڑا اسکینڈل؟ چالیس اونٹ کے مقابلے باہر

- Advertisement -

سکینڈل نے ایک بار پھر سعودی عرب کے کنگ عبدالعزیز اونٹ فیسٹیول کو ہلا کر رکھ دیا ہے، بوٹوکس اور دیگر کاسمیٹک ٹچ اپس کے استعمال پر درجنوں اونٹوں کو مقابلہ حسن میں شرکت سے محروم کر دیا گیا ہے۔

یہ مصنوعی طور پر بڑھائے گئے اونٹوں کو مقابلے سے باہر رکھنے کے لیے نسل دینے والوں کے خلاف کریک ڈاؤن کے بعد آیا ہے۔

معذرت، کیا؟

میلہ اونٹ پالنے والوں کو دعوت دیتا ہے کہ وہ اپنے قیمتی اونٹوں کو کسی خوبصورتی کے مقابلے میں دکھائیں — اسے ویسٹ منسٹر کینیل کلب ڈاگ شو کی طرح سوچیں، سوائے اونٹوں کے بجائے اچھی طرح سے تیار کتے کے۔

سرکاری سعودی پریس ایجنسی کا کہنا ہے کہ اس سال 40 سے زائد اونٹوں کو مقابلے کے لیے نااہل قرار دیا گیا تھا۔

حکام کا یہ بھی کہنا ہے کہ کچھ افزائش کرنے والوں نے اونٹوں کے ہونٹوں اور ناک کو پھیلایا ہے ، کولیجن لپ فلرز کا استعمال کیا ہے، مصنوعی طور پر ہارمونز کے ساتھ ان کے پٹھوں کو تیار کیا ہے اور ربڑ بینڈ کا استعمال کرتے ہوئے جسم کے اعضاء کو پھولا ہوا ہے۔

اور یہ اس سے پہلے بھی ہو چکا ہے – 2018 میں، حکام نے 12 اونٹوں کو بوٹوکس کے انجیکشن کے انکشاف کے بعد نااہل کر دیا تھا۔

اس وقت، متحدہ عرب امارات کے اخبار دی نیشنل نے اطلاع دی تھی کہ ایک ڈاکٹر کو اونٹوں پر کاسمیٹک سرجری کرتے ہوئے پکڑا گیا ہے ، بشمول ان کے کانوں کا سائز کم کرنا (کچھ نسلیں ان کے “نازک کانوں” کی وجہ سے قیمتی ہیں)۔

تماشا کے گائیڈ علی عبید نے وضاحت کی کہ کچھ افزائش کرنے والوں نے اونٹوں کے ہونٹوں کو مطلوبہ ڈھیلے شکل کے حصول کے لیے کھینچا ۔

انہوں نے اخبار کو بتایا کہ “وہ اسے لمبا کرنے کے لیے ہر روز اس طرح ہاتھ سے کھینچتے ہیں۔”

اونٹوں کی پلاسٹک سرجری کیوں کروائیں؟

بہترین نظر آنے والا اونٹ جیت گیا اور تقریباً $90 ملین کے میلے کے مجموعی انعامی پول کے ساتھ، پکڑنے کے لیے کچھ اہم سکہ موجود ہے۔

لیکن یہ صرف اصل انعامی رقم نہیں ہے جو جیتنے کی ترغیب دیتی ہے — اونٹوں کی افزائش خطے میں کروڑوں ڈالر کی صنعت ہے، اور اس قسم کے مقابلوں میں اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والوں کے لیے کاروباری اثرات مرتب ہو سکتے ہیں۔

سب سے خوبصورت اونٹوں کو تاج پہنانے کے بعد، انہیں ایک پویلین میں نیلام کیا جا سکتا ہے جہاں سے اوپر والے اونٹ لاکھوں میں حاصل کر سکتے ہیں۔

کیا یہ سب نظر کے بارے میں ہے؟

ہاں، بہت زیادہ۔

میلے میں سب سے تیز اور بہترین سلوک کرنے والے اونٹوں کے لیے اور بھی انعامات ہیں ، لیکن سب سے بڑا اعزاز ان سب میں سب سے خوبصورت اونٹوں کو دیا جاتا ہے۔

- Advertisement -

Related articles

Stay Connected

6,000مداحپسند
300فالورزفالور
3,061فالورزفالور
400سبسکرائبرزسبسکرائب کریں

Latest posts