spot_img
Saturday, October 1, 2022
spot_img

-

ہومLatest Newsفن لینڈ کے وزیر اعظم نے صبح 4 بجے تک کلب کے...

فن لینڈ کے وزیر اعظم نے صبح 4 بجے تک کلب کے لئے معذرت کی جب انہیں الگ تھلگ رہنا چاہئے تھا۔

- Advertisement -
- Advertisement -

ہیلسنکی: فن لینڈ کی وزیر اعظم سانا مارن نے ایک نائٹ کلب میں ان کی وزیر خارجہ کے کوویڈ 19 کے مثبت ٹیسٹ کے بعد ان کی تصویر منظر عام پر آنے کے بعد عوام سے معافی مانگ لی ہے۔

“میں نے غلط کیا۔ مجھے صورتحال پر زیادہ احتیاط سے غور کرنا چاہیے تھا،” مارین نے بدھ کی رات (جمعرات AEDT) کو عوامی نشریاتی ادارے Yle کے ایک ٹیلی ویژن انٹرویو میں کہا۔

“مجھے ہفتے کی رات بہتر فیصلہ کرنا چاہیے تھا،” اس نے کہا۔ “مجھے واقعی افسوس ہے کہ مجھے سمجھ نہیں آیا کہ یہ کیسے کروں۔”

مارین نے کہا کہ اس نے اپنی رات کو کم نہ کرنے کا فیصلہ اس کے بعد کیا جب یہ بتایا گیا کہ اسے ایک دن پہلے کورونا وائرس کا سامنا کرنا پڑا تھا، اس نے سوموار کو فیس بک پر لکھا جب فن لینڈ کے گپ شپ میگزین نے بوچرز نائٹ کلب میں اس کی ایک ویڈیو شائع کی۔ گواہوں نے میگزین، Seiska کو بتایا کہ وہ صبح 4 بجے تک رقص کرتی رہی۔

36 سالہ مارین اس وقت دنیا کی سب سے کم عمر رہنما بنیں جب وہ دو سال قبل 34 سال کی عمر میں مرکزی بائیں بازو کی جماعتوں کے اتحاد کا حصہ بن کر وزیر اعظم بنیں۔

فن لینڈ، جس کی آبادی تقریباً 5.5 ملین ہے، اس وبائی مرض کے دوران اتنی بری طرح سے متاثر نہیں ہوئی جتنی دیگر یورپی ممالک نے کی، جس میں تقریباً 196,000 کیسز اور 1384 اموات ریکارڈ کی گئیں۔

لیکن کورونا وائرس کے کیسز کی تعداد میں حال ہی میں اضافہ ہوا ہے، اسی دن 3000 سے زیادہ نئے کیسز رپورٹ ہوئے جس دن مارن کلب گئی تھی، جو کہ جون میں ایک دن میں 65 نئے کیسز کی کم سے کم تھی۔ فن لینڈ کی 73 فیصد سے زیادہ آبادی کو دوہری ویکسین لگائی گئی ہے۔

مارن حکومت کی واحد رکن نہیں تھیں جنہوں نے COVID کی نمائش کے بعد الگ تھلگ رہنے کے بارے میں ملک کے اپنے قوانین کو نظر انداز کیا۔

- Advertisement -

Related articles

Stay Connected

6,000مداحپسند
300فالورزفالور
3,061فالورزفالور
400سبسکرائبرزسبسکرائب کریں

Latest posts