spot_img
Thursday, October 6, 2022
spot_img

-

ہومLatest Newsایڈیل: اس کا البم "30" اب بھی ریکارڈ توڑتا ہے

ایڈیل: اس کا البم “30” اب بھی ریکارڈ توڑتا ہے

- Advertisement -

ایڈیل کے چوتھے البم “30” نے ایک غیر معمولی آغاز کیا۔ [فریڈرک ایم براؤن / گیٹی امیجز نارتھ امریکہ / گیٹی امیجز بذریعہ اے ایف پی]

- Advertisement -

19 نومبر کو ریلیز ہوا، Adèle کے چوتھے البم نے شاندار آغاز کیا۔ اتنا کہ اس کے پاس پہلے ہی کئی ریکارڈ موجود ہیں، اور اسے فرانس میں پلاٹینم ڈسک نامزد کیا گیا تھا۔

امریکی میگزین بل بورڈ کے ذریعہ رپورٹ کردہ MRC ڈیٹا کے اعداد و شمار کے مطابق، اپنی ریلیز کے بمشکل تین دن بعد، “30” نے ریاستہائے متحدہ میں 560,000 سے زیادہ کاپیاں فروخت کیں۔ اس طرح یہ سال کے بہترین آغاز میں سرفہرست ہو گیا، جس نے ٹیلر سوئفٹ اور اس کے “ریڈ” کے دوبارہ اجراء کا ریکارڈ توڑ دیا، جس کی 12 نومبر کو ریلیز کے ایک ہفتے بعد 369,000 کاپیاں فروخت ہوئیں۔ 

لیکن ایڈیل کا چوتھا البم، جو “25” کے چھ سال بعد اس کی واپسی کا نشان ہے، اس سے بھی زیادہ مضبوط تھا۔ 500,000 سے زیادہ البمز فروخت ہونے کے ساتھ، جرمنی اور انگلینڈ سمیت 20 دیگر ممالک کی طرح “30” بھی بحر اوقیانوس میں سال 2021 کا سب سے زیادہ فروخت ہونے والا البم بن گیا۔ بند کریںحجم_آف

اگر، فرانس میں، اوریلسن نے فروخت کی درجہ بندی میں سرفہرست مقام حاصل کر لیا ہے، تو Adèle کے البم کو دسمبر کے وسط میں ایک پلاٹینم ڈسک کے طور پر تصدیق کی گئی ہے، جس کی 100,000 سے زیادہ کاپیاں فروخت ہوئی ہیں۔ سب سے بڑھ کر، البم کا ٹریک، ایزی آن می، فرانس میں 21 ملین بار سنا جا چکا ہے، اور ٹائٹل ویڈیو کو سال 2021 کے بہترین کلپ کا اعزاز حاصل کرنے کی دوڑ میں ہے۔

ریکارڈ کی گندگی اور ایک آواز جو اہمیت رکھتی ہے۔

واضح طور پر یہ پہلا موقع نہیں ہے کہ کثیر ایوارڈ یافتہ فنکار، پندرہ گریمی ایوارڈز کے فاتح، چارٹ کے اوپر چڑھے ہوں۔ اس کے پہلے البم “19” کے بعد سے، برطانوی نے اپنے کارناموں کو کئی گنا بڑھا دیا ہے۔

2008 میں ریلیز ہوا، “19” اس سال، برطانیہ میں سب سے زیادہ فروخت ہونے والا البم تھا۔ ایک ایسا کارنامہ جسے اس نے اپنی دوسری نظم “21” کے ساتھ دہرایا، ایک سال میں پورے چینل پر 3 ملین سے زیادہ کاپیاں فروخت ہوئیں۔ چار سال بعد، “25” نے ایک بار پھر دن جیت لیا اور تین دنوں میں 2.3 ملین کاپیاں فروخت کیں۔ اس کے ٹریک “ہیلو” کی میوزک ویڈیو کو یوٹیوب پر تین مہینوں میں ایک ارب سے زیادہ بار دیکھا گیا۔ 

اس کا نیا البم اس قاعدے سے مستثنیٰ نہیں ہے۔ اس کے بہترین آغاز کے علاوہ، “30” کا پہلا سنگل، “Easy on me”، ریلیز کے دن، Spotify پر 24 ملین سے زیادہ بار سنا گیا، جو ایک ہی دن میں سب سے زیادہ سننے والا گانا بن گیا۔ پلیٹ فارم، ہفنگٹن پوسٹ کی رپورٹ۔

- Advertisement -

Related articles

Stay Connected

6,000مداحپسند
300فالورزفالور
3,061فالورزفالور
400سبسکرائبرزسبسکرائب کریں

Latest posts