spot_img
Saturday, October 1, 2022
spot_img

-

ہومLatest Newsڈاکٹر زیلف منیر، ای بی ایم کے ایم ڈی اور سی ای...

ڈاکٹر زیلف منیر، ای بی ایم کے ایم ڈی اور سی ای او پاکستان ایڈورٹائزرز سوسائٹی کی چیئرپرسن منتخب

- Advertisement -
- Advertisement -

ہمیں یہ اعلان کرتے ہوئے فخر محسوس ہو رہا ہے کہ EBM کی MD اور CEO، ڈاکٹر زیلف منیر کو پاکستان ایڈورٹائزرز سوسائٹی کی چیئرپرسن منتخب کر لیا گیا ہے – جو اس کی تاریخ کی پہلی خاتون ہیں۔

ایک ساتھ – صنعتی سوچ کے رہنما اور مشتہرین – ہم ایک مشترکہ صنعتی فورم کی اجتماعی حکمت کی نمائندگی کرتے ہیں تاکہ برانڈز کو آگے بڑھایا جائے، مارکیٹوں کو بڑھایا جائے اور لوگوں کی پرورش کی جائے۔

ای بی ایم میں ڈائریکٹر کمرشل اور ایچ آر

یہ پیشرفت بدھ کو پی اے ایس کی ایگزیکٹو کونسل کے 24ویں سالانہ اجلاس کے دوران سامنے آئی جس میں 14 رکنی کونسل اور اس کے عہدیداروں کا انتخاب بھی کیا گیا۔

Gillette کے سی ای او اور پراکٹر اینڈ گیمبل کے چیف آپریٹنگ آفیسر خالد فرید کو وائس چیئرمین منتخب کیا گیا جبکہ یونی لیور کی چائے کمپنی کی چیف ایگزیکٹو آفیسر فرحین سلمان کو سوسائٹی کی جنرل سیکرٹری منتخب کیا گیا۔

اپنے انتخاب پر تبصرہ کرتے ہوئے ڈاکٹر زیلف منیر نے کہا کہ یہ ان کے لیے اعزاز اور فخر کی بات ہے کہ وہ معاشرے کی پہلی خاتون چیئرپرسن بنی ہیں۔ “میں کونسل کے تمام ممبران کا شکریہ ادا کرتا ہوں کہ انہوں نے میری قائدانہ صلاحیتوں پر اعتماد کا اظہار کیا۔

میں انہیں یقین دلاتی ہوں کہ میں ان کی توقعات پر پورا اترنے کے لیے اپنی صلاحیتوں کا بہترین استعمال کروں گا،‘‘ انہوں نے کہا۔ PAS کی ایگزیکٹو کمیٹی کے اجلاس میں پاکستان کے تمام نامور اشتہاریوں نے شرکت کی۔

- Advertisement -

Related articles

Stay Connected

6,000مداحپسند
300فالورزفالور
3,061فالورزفالور
400سبسکرائبرزسبسکرائب کریں

Latest posts