spot_img
Thursday, October 6, 2022
spot_img

-

ہومLatest Newsبی اے تک مفت تعلیم: پنجاب میں پی ٹی آئی حکومت کا...

بی اے تک مفت تعلیم: پنجاب میں پی ٹی آئی حکومت کا بڑا اقدام

- Advertisement -
- Advertisement -

وزیراعلیٰ پنجاب چودھری پرویزالٰہی نے تمام سرکاری تعلیمی اداروں میں گریجویشن تک مفت تعلیم کا اعلان کیا ہے۔

یہ اعلان وزیر اعلیٰ پنجاب کی جانب سے ملک کے 75 ویں یوم آزادی کے موقع پر قلعہ لاہور میں منعقدہ ایک سرکاری تقریب میں قومی پرچم لہرانے کے بعد سامنے آیا ۔

تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ انہوں نے اکتوبر 2002 سے اکتوبر 2007 تک بطور وزیراعلیٰ اپنے سابق دور میں میٹرک تک تعلیم مفت کی تھی۔

علاوہ ازیں وزیراعلیٰ پنجاب نے دہشت گردی کے خاتمے اور ملک میں امن قائم کرنے کے لیے جانوں کا نذرانہ پیش کرنے والے مسلح افواج اور پولیس کے شہداء کو بھی دلی خراج عقیدت پیش کیا۔

انہوں نے مزید کہا کہ ملک میں تمام مذاہب کے لوگ رہتے ہیں اور انہوں نے پاکستان کی ترقی میں مرکزی کردار ادا کیا ہے، ان کا کہنا تھا کہ انہیں وہ عزت دینا ہر ایک کا فرض ہے جس کے وہ حقدار ہیں۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے عوام سے یہ بھی کہا کہ وہ پاکستان کی آزادی کی ڈائمنڈ جوبلی پر بھارتی غیر قانونی طور پر مقبوضہ جموں و کشمیر (IIOJK) کے مظلوم شہریوں کو اپنی دعاؤں میں یاد رکھیں۔

علاوہ ازیں وزیراعلیٰ پنجاب نے سرکاری تقریب میں شرکت کرنے والوں کے لیے نقد انعامات کا بھی اعلان کیا۔ انہوں نے روپے کا اعلان کیا۔ قومی گیت گانے والے خصوصی بچوں کے لیے 300,000 روپے۔ سکاؤٹس کے لیے 200,000، اور روپے۔ پولیس بینڈ کے لیے 100,000۔

آخر میں وزیراعلیٰ پنجاب نے علامہ اقبال کے مزار پر بھی حاضری دی اور پھولوں کی چادر چڑھائی۔ پرچم کشائی کی تقریب میں امریکہ، چین، ترکی اور ایران سمیت مختلف ممالک کے قونصل جنرلز کے علاوہ صوبائی وزراء نے بھی شرکت کی۔

اس ماہ کے شروع میں اسی طرح کی پیشرفت میں، وزیراعلیٰ پنجاب نے پنجاب پولیس کے شہید اہلکاروں کے بچوں کے لیے مفت تعلیم کا اعلان کیا۔

انہوں نے یہ اعلان ‘پولیس شہدا ڈے’ کے موقع پر کیا تھا جو کہ ہر سال 4 اگست کو ملک بھر میں پولیس اہلکاروں کی قربانیوں کی یاد میں منایا جاتا ہے۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ صوبائی حکومت شہید پولیس افسران کے بچوں کے لیے مفت تعلیم کے لیے قانون سازی کے لیے ٹھوس کوششیں کر رہی ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ قانون سازی سے شہید پولیس اہلکاروں کے سوگوار خاندانوں کے لیے معاوضے میں بھی اضافہ ہوگا۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے صوبے میں اپنی حکومت کے دوران پنجاب پولیس کے شہید اہلکاروں کے اہل خانہ کو نظر انداز کرنے پر پاکستان مسلم لیگ نواز (پی ایم ایل این) پر تنقید کی۔

- Advertisement -

Related articles

Stay Connected

6,000مداحپسند
300فالورزفالور
3,061فالورزفالور
400سبسکرائبرزسبسکرائب کریں

Latest posts