spot_img
Monday, September 26, 2022
spot_img

-

ہومLatest Newsلیسٹر نے نیو کیسل کو بھاری چوکے سے شکست دی۔

لیسٹر نے نیو کیسل کو بھاری چوکے سے شکست دی۔

- Advertisement -
- Advertisement -

نیو کیسل انگلش پریمیئر لیگ میں اتوار کو اپنے میزبان لیسٹر سٹی کے خلاف مقابلے کے سولہویں مرحلے میں 4-0 سے شکست کھانے کے بعد بلیڈ پوائنٹس پر واپس آیا، جس میں ویسٹ ہیم یونائیٹڈ کے ساتھ میزبان برنلے کے ساتھ گول کے بغیر ڈرا ہوا۔

بیلجیئم کے یوری ٹائل مینز نے 39ویں منٹ میں پنالٹی کک پر لیسٹر کے لیے گول کا آغاز کیا، اس سے قبل زیمبیا کے پیٹسن ڈھاکہ نے 57ویں منٹ میں دوسرا گول کیا۔ٹائلیمینز نے لیسٹر کے لیے تیسرا اور 81ویں منٹ میں اپنا دوسرا ذاتی گول کیا، جب کہ جمی میڈیسن نے گول کیا۔ چوتھا گول کیا۔85ویں منٹ میں، “دی فاکس” کے نام سے موسوم ٹیم نے اس سیزن میں ٹورنامنٹ میں اپنی سب سے بڑی جیت حاصل کی۔

Leicester beat Newcastle by a huge margin.

نیو کیسل، جسے اس سیزن میں چیمپئن شپ میں آٹھویں شکست کا سامنا کرنا پڑا، 19 ویں سے آخری مقام پر 10 پوائنٹس پر پھنس گیا، جبکہ لیسٹر نے آٹھویں نمبر پر اپنے اسکور کو 22 پوائنٹس تک بڑھا دیا۔

اپنے حصے کے لیے، ویسٹ ہیم یونائیٹڈ اپنے میزبان برنلے کے ساتھ بغیر گول کے ڈرا میں گر گیا، اس نے مقابلے کی اسٹینڈنگ میں پہلے چار مقامات پر رہنے کے لیے اپنی جدوجہد کی روشنی میں دو قیمتی پوائنٹس ضائع کیے، جو اگلے سیزن میں چیمپئنز لیگ کے لیے کوالیفائی کرتا ہے۔

ڈرا کے باوجود ویسٹ ہیم 28 پوائنٹس کے ساتھ چوتھے اور برنلے 11 پوائنٹس کے ساتھ اٹھارویں نمبر پر برقرار ہے۔

- Advertisement -

Related articles

Stay Connected

6,000مداحپسند
300فالورزفالور
3,061فالورزفالور
400سبسکرائبرزسبسکرائب کریں

Latest posts