spot_img
Friday, September 30, 2022
spot_img

-

ہومLatest Newsمانچسٹر سٹی 7-0 لیڈز یونائیٹڈ

مانچسٹر سٹی 7-0 لیڈز یونائیٹڈ

- Advertisement -

لیگی لیڈروں نے گوروں کو خوب مارا۔

- Advertisement -

پریمیئر لیگ

مانچسٹر سٹی 7 (فوڈن 7’، گریلش 12’، ڈی بروئن 32’، 63’، مہریز 49’، اسٹونز 74’، ایکے 78′)

لیڈز یونائیٹڈ 0

مین سٹی: ایڈرسن (جی کے)، ڈیاس (سی) (اکے 65′)، اسٹونز، گریلش، زنچینکو، لاپورٹ، روڈری، ڈی بروئن، سلوا (گنڈوگن 45′)، مہریز، فوڈن۔ سبسبس جو استعمال نہیں کیے گئے: اسٹیفن (جی کے)، سٹرلنگ، جیسس، فرنانڈینو، ایگن-ریلی، پامر، ولسن-ایسبرانڈ۔ 

لیڈز:  میسلیئر (جی کے)، آئلنگ (سی)، فرپو (ڈرامیہ 73′)، فورشا، رافینہ، رابرٹس، لورینٹ، ڈلاس، جیمز (گیل ہارڈ 45′)، ہیریسن، شیکلٹن (کلچ 38′)۔  سبسبس جو استعمال نہیں کیے گئے: Klaesson (GK)، Cresswell، Summerville، Greenwood، McCarron، Jenkins۔

مقام : اتحاد اسٹیڈیم

حاضری : 52,401

ریفری : پال ٹائرنی

بک شدہ : ڈیاس (مین سٹی) فرپو (لیڈز یونائیٹڈ) 

مارسیلو بیلسا کی لیڈز یونائیٹڈ ٹیم کو پریمیئر لیگ کے رہنما مانچسٹر سٹی کے خلاف گھر سے باہر اچھی طرح سے شکست کا سامنا کرنا پڑا۔ 

ابتدائی منٹوں میں کافی گیند دیکھنے کے بعد، سٹی نے اسے پچ پر دوبارہ حاصل کر لیا جب ان کے پاس نہیں تھا۔ اس نے کیون ڈی بروئن کے ذریعہ تخلیق کردہ ایک واضح کٹ اوپننگ دیکھی، جہاں اس نے برنارڈو سلوا کے لیے گول اسکوائر کیا، لیکن میزبان کے ٹاپ اسکورر نے اپنا شاٹ وسیع کردیا۔ 

اس موقع سے محروم ہونے کے چند سیکنڈ بعد، لیگ کے رہنماؤں نے میچ میں ابتدائی فائدہ اٹھایا۔ Illan Meslier نے ایک ابتدائی کوشش کو روک دیا تھا، لیکن صحت مندی لوٹنے کی رفتار فل فوڈن کے لیے باکس کے کنارے سے گھر کی طرف پلٹ گئی۔ 

تقریباً چند منٹ بعد ایک دو بن گیا۔ ہوم سائیڈ سے ابتدائی کارنر صاف ہونے کے بعد، ریاض مہریز نے اسے واپس وسط میں مارا اور جیک گریش نے چھ گز کے باکس میں جا کر آسانی سے جال کے پچھلے حصے میں جا کر برتری کو دوگنا کر دیا۔ 

کھیل کے 30 منٹ کے قریب، Raphinha نے آگے بڑھ کر مانچسٹر سٹی باکس میں دوڑ لگا دی۔ ایسا لگتا ہے کہ گیند اولیکسینڈر زنچینکو کے ہاتھ سے ہٹ گئی، لیکن VAR چیک کے بعد، کچھ بھی نہیں دیا گیا۔ 

سٹی اپنے اگلے حملے کے ساتھ ان کے حق میں ہونے والے فیصلے کا فائدہ اٹھائے گا۔ روڈری نے مڈفیلڈ میں گیند کو اٹھایا اور ڈی بروئن کو ایک درست پاس دیا، جس نے خود کو کمپوز کیا اور قریب کی پوسٹ پر میسلیئر کو پیچھے چھوڑ دیا۔ 

بیلسا کو ابتدائی 45 منٹ کے اندر اپنے بینچ پر جانے پر مجبور کیا گیا، کیونکہ جیمی شیکلٹن نے دستک اٹھا لی تھی۔ سٹورٹ ڈلاس کے ساتھ ان کی جگہ میٹیوز کلچ دائیں بائیں پوزیشن سنبھالنے کے لیے آگے آئے۔  

جب لیڈز نے حملہ کیا تو یہ پروں سے نیچے تھا۔ ڈین جیمز اور رافینہا اپنی رفتار کا استعمال کرتے نظر آئے، جیک ہیریسن اور جونیئر فرپو بھی مخالف سمت کو توڑنے کے خواہاں تھے، لیکن ان مواقع پر سٹی ڈیفنس ثابت قدم رہا اور میچ کے پہلے 45 منٹ تک یہی ہونا تھا۔ 

ہاف ٹائم: مانچسٹر سٹی 3-0 لیڈز یونائیٹڈ

ہوم سائیڈ نے دوسرے ہاف کا آغاز اسی طرح کیا جس طرح اس نے پہلے کھیلا تھا اور تیزی سے اپنا فائدہ بڑھایا۔ الکے گنڈوگن – جو دوسرے ہاف میں متعارف کرایا گیا تھا – نے مہریز کو ایک انفیلڈ پاس کھیلا، جس نے دیکھا کہ اس کا شاٹ نیچے کونے میں گھس کر اسے چار بنا دیا۔ 

لیڈز اگرچہ ایک گول کی تلاش میں آگے بڑھتے رہے اور جب ان کا قبضہ تھا تو آگے بڑھا۔ بائیں بازو سے، ہیریسن کا کراس باکس کے کنارے پر سٹورٹ ڈلاس کے لیے گرا، اس نے بائیں پاؤں سے ٹکر ماری اور دیکھا کہ گیند پوسٹ سے ٹکرائی۔

صرف چند منٹ بعد دوبارہ قریب آکر، ہیریسن نے اس بار عبور کرنے کے بجائے بازو سے کاٹ لیا۔ کچھ چالبازیوں کے بعد، مانچسٹر سٹی کے سابق کھلاڑی کے پاس دائیں پاؤں کی شاٹ سیدھی سے بالکل چوڑی ہوئی تھی۔ 

- Advertisement -

Related articles

Stay Connected

6,000مداحپسند
300فالورزفالور
3,061فالورزفالور
400سبسکرائبرزسبسکرائب کریں

Latest posts