spot_img
Tuesday, September 27, 2022
spot_img

-

ہومLatest Newsمارول کا 2021 برا تھا، کیا اسپائیڈر مین نو وے ہوم اپنی...

مارول کا 2021 برا تھا، کیا اسپائیڈر مین نو وے ہوم اپنی قسمت کو زندہ کرے گا؟

- Advertisement -

2020 میں نو شو ہونے کے بعد، مارول کا اب تک ایک معمولی سال رہا ہے۔ اسپائیڈر مین نو وے ہوم سے پہلے، اب یہ یقینی نہیں ہے کہ اگر آپ MCU فلم یا شو دیکھنے میں دشواری کا سامنا کرتے ہیں تو آپ کو اپنے پیسے کی قیمت مل جائے گی۔

- Advertisement -

مارول سنیماٹک کائنات نے ایک دہائی سے زیادہ عرصے سے ہالی ووڈ پر راج کیا ہے۔ اس میں جلد ہی کسی بھی وقت تبدیلی کا امکان نہیں ہے، لیکن ایسا لگتا ہے کہ عمارت میں دراڑیں دکھائی دے رہی ہیں ۔ 2020 میں نو شو ہونے کے بعد، اس کا اب تک ایک معمولی (اگر آپ فراخ دل ہیں) سال رہا ہے۔

میرے لیے، کم از کم، اب یہ یقینی نہیں ہے کہ اگر آپ کسی قریبی تھیٹر میں جا کر MCU مووی یا شو دیکھنے میں دشواری کا سامنا کرتے ہیں یا اپنے Disney+ Hotstar اکاؤنٹ میں لاگ ان کرتے ہیں تو آپ کو اپنے پیسے کی قیمت مل جائے گی۔

اور بہت سارے شواہد، لیکن سرکاری پروموز نہیں، یہ بتاتے ہیں کہ ہم ٹوبی میگوائر اور اینڈریو گارفیلڈ کو اسپائیڈی کو بھی دہراتے ہوئے دیکھیں گے۔ ولیم ڈفو، الفریڈ مولینا، اور جیمی فاکس، تھامس ہیڈن چرچ، اور رائس افانس بالترتیب گرین گوبلن، ڈاکٹر اوٹو اوکٹویس، الیکٹرو، سینڈمین اور چھپکلی کے طور پر واپس آئیں گے۔ بینیڈکٹ کمبر بیچ کے ڈاکٹر اسٹرینج نے پیٹر پارکر کے سرپرست کے طور پر ٹونی اسٹارک کی جگہ لی۔

- Advertisement -

Related articles

Stay Connected

6,000مداحپسند
300فالورزفالور
3,061فالورزفالور
400سبسکرائبرزسبسکرائب کریں

Latest posts