spot_img
Saturday, October 1, 2022
spot_img

-

ہومLatest Newsٹویوٹا ای وی پریزنٹیشن 4 نئی ای وی کی تیاری پر حیران...

ٹویوٹا ای وی پریزنٹیشن 4 نئی ای وی کی تیاری پر حیران کن آوازیں…؟

- Advertisement -

یہ دکھانے کی طاقت کہ “ٹویوٹا اگر سنجیدہ ہوا تو سب کچھ تباہ کر دے گا”

- Advertisement -

“ٹویوٹا کے لیے، EV ناشتے سے پہلے تھا؟!”

 ٹویوٹا کی طرف سے بیٹری ای وی (الیکٹرک وہیکل) کی حکمت عملی پریزنٹیشن میں SNS پر مختلف آوازیں اٹھائی گئی ہیں۔ ایسا لگتا ہے کہ تلاوت میں “ہدایت” نے لوگوں پر ایک بڑا تاثر دیا کہ “ٹویوٹا کو سنجیدگی سے EV کا سامنا ہے۔”

ٹویوٹا کی ای وی پریزنٹیشن میں۔ 
بی زیڈ سیریز کے 5 ماڈلز کے پیچھے 11 ماڈلز تھے (ٹویوٹا کی ویڈیو سے)

سب سے پہلے، پانچ EVs پنڈال میں قطار میں کھڑی تھیں۔ سبارو کے ساتھ مشترکہ طور پر تیار کردہ “bZ” سیریز کے چار غیر ریلیز شدہ ماڈلز، جن میں حال ہی میں اعلان کردہ “bZ4X” بھی شامل ہے۔ گاڑیوں کے ماڈل کی وضاحتوں کی ایک سیریز کو مکمل کرنے کے بعد، صدر اکیو ٹویوڈا 2030 تک 30 قسم کی بیٹری EVs تعینات کریں گے، اور عالمی سطح پر مسافروں اور تجارتی حصوں میں سے ہر ایک میں بیٹری EVs کی مکمل لائن ہوگی۔” اس کے بعد ’’ٹویوٹا تھیٹر‘‘ تھا۔

“پھر، براہ کرم ایک نظر ڈالیں۔ یہ ٹویوٹا کی بیٹری ای وی لائن اپ ہے!”

 پھر پردہ اٹھتا ہے، اور پیچھے سے مزید 11 نئی ای وی نمودار ہوتی ہیں۔ “ہمارے مستقبل کے شو روم میں خوش آمدید!”

 اس کے علاوہ، صدر ٹویوٹا 2030 تک عالمی سطح پر بیٹری EV فروخت کرنے والے یونٹس کی تعداد کو 3.5 ملین یونٹس تک بڑھا دے گا، اور Lexus کا 2030 تک یورپ، شمالی امریکہ اور چین میں بیٹری EVs کا 100% حصہ اور 2035 تک عالمی سطح پر 100 یونٹس کا حصہ ہوگا۔ % کا مقصد کرنے کا فیصلہ کیا۔

 اس پیشکش کی خوبی کو بھی سراہا گیا ہے۔ کچھ عرصے سے، ٹویوٹا کا یہ تاثر تھا کہ مغربی مینوفیکچررز کے مقابلے ای وی کی ترقی میں تاخیر ہوئی، لیکن اس پروڈکشن نے اسے شاندار طریقے سے دور کر دیا، اس لیے شروع میں متعارف کرائی گئی آواز بلند ہوئی۔

“آج جس مستقبل کا اعلان کیا گیا ہے وہ کسی بھی طرح سے ایسا مستقبل نہیں ہے۔ میں نے جو ٹویوٹا بیٹری ای وی متعارف کروائی ہیں ان میں سے زیادہ تر وہ ماڈل ہیں جو پچھلے چند سالوں میں سامنے آئیں گے۔” (صدر ٹویوڈا)

 تلاوت میں، صدر ٹویوٹا نے “ہمیں CO2 کو زیادہ سے زیادہ اور جلد از جلد کم کرنا چاہیے” کے عالمی ہدف پر زور دیا۔ دوسری طرف، مستقبل کی پیشین گوئی کرنے کے بجائے تبدیلیوں کا فوری جواب دینے کے قابل ہونا زیادہ اہم ہے، اور اس نے کہا، “میں صارفین کے انتخاب کو اس وقت تک برقرار رکھنا چاہتا ہوں جب تک کہ درست جواب کا راستہ واضح نہ ہو۔”

- Advertisement -

Related articles

Stay Connected

6,000مداحپسند
300فالورزفالور
3,061فالورزفالور
400سبسکرائبرزسبسکرائب کریں

Latest posts