spot_img
Thursday, August 18, 2022
spot_img

-

ہومLatest Newsپنجاب کابینہ میں ق لیگ کے کسی رکن کو شامل نہ کرنے...

پنجاب کابینہ میں ق لیگ کے کسی رکن کو شامل نہ کرنے پر پرویز الٰہی نے کیا جواب دیا؟

- Advertisement -
- Advertisement -

وزیراعلیٰ پنجاب پرویز الٰہی کا کہنا ہے کہ شہباز شریف نے پولیس شہداء کے لیے کچھ نہیں کیا، شہباز شریف اور حمزہ صرف ٹوپی ڈرامہ کرتے رہے۔

پولیس لائنز میں شہید پولیس اہلکاروں کو خراج عقیدت پیش کرنے کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے پرویز اٰلہی کا کہنا تھا مجھے پتہ ہے شہدا کی فیملی پر کیا گزرتی ہے لیکن شہباز شریف نے شہداء کی فیملیز کے لیے کچھ نہیں کیا، میں نے شہداء کے الاؤنس کو ڈبل نہیں کیا بلکہ 4 گنا الاؤنس ملیں گے، پولیس کا ڈیلی فکس الاؤنس بھی بحال کر رہا ہوں۔

ان کا کہنا تھا شہباز شریف اور حمزہ شہباز صرف ٹوپی ڈرامہ کرتے رہے، قانون بنا کر پولیس میں ایسا نظام لائیں گے کہ جھوٹی ایف آئی آر والےکو سزا ملے گی، بہت سی پولیس ریفارمز اور نئےکام آپ دیکھیں گے، میرا محور غریب آدمی اور ان کے بچے ہوں گے۔

وزیراعلیٰ پنجاب کا کہنا تھا پولیس اسپتالوں کو بہترین اسپتال بناؤں گا اور پولیس اہلکاروں کو مفت ادویات ملیں گی، پولیس شہداء کے بچے بڑے اسکولوں میں مفت تعلیم حاصل کریں گے، پنچایت والا نظام بھی دوبارہ شروع کر رہے ہیں۔

پرویز الٰہی نے پنجاب پولیس کی وردی میں تبدیلی کا عندیہ دیتے ہوئے کہا کہ یہ وردی نہیں آپ نے پولیس کو ڈاکیہ بنا دیا ہے، وردی پولیس کی وہ ہونی چاہیے جس سے چور ڈاکوؤں کو خوف آئے۔

پنجاب کابینہ میں ق لیگ میں کسی ایک کو بھی وزیر نہ بنانے سے متعلق سوال پر پرویز الٰہی نے جواب دیا کہ عمران خان نے مجھے وزیراعلیٰ بنا دیا، کافی ہے، اب ہمارے اور پی ٹی آئی میں بکاؤ مال ختم ہو گیا ہے۔

- Advertisement -

Related articles

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں

Stay Connected

6,000مداحپسند
300فالورزفالور
3,061فالورزفالور
400سبسکرائبرزسبسکرائب کریں

Latest posts