spot_img
Saturday, October 1, 2022
spot_img

-

ہومانٹرٹینمینٹعامر خان کی فلم 'لال سنگھ چڈھا' فلاپ کیوں ہوئی؟ نقصان کی...

عامر خان کی فلم ‘لال سنگھ چڈھا’ فلاپ کیوں ہوئی؟ نقصان کی تلافی کون کریگا؟

- Advertisement -
- Advertisement -

اداکار عامر خان مبینہ طور پر لال سنگھ چڈھا  کے تقسیم کاروں  سے فلم کی ناکامی کا معاوضہ ادا کرنے کے لیے بات چیت کر رہے ہیں۔

یہ پیش گوئی کی گئی تھی کہ یہ فلم تقریباً 180 کروڑ روپے کمائے گی لیکن ریلیز کے پہلے ہفتے میں یہ 50 کروڑ روپے سے زیادہ کمانے میں ناکام رہی۔

آؤٹ لیٹ نے انکشاف کیا کہ انہیں ذرائع سے مطلع کیا گیا تھا، “ڈسٹری بیوٹرز کو بری طرح متاثر کیا گیا ہے کیونکہ لال سنگھ چڈھا ہندوستان میں باکس آفس پر کارکردگی کا مظاہرہ کرنے میں ناکام رہے ہیں۔”

ذرائع نے مزید کہا: “عامر متعلقہ فریقوں سے بات چیت کر رہے ہیں تاکہ انہیں نقصان کی تلافی کی جا سکے۔ فلم کا کاروبار ملک میں مختلف وجوہات سے متاثر ہوا، جس میں بائیکاٹ کا رجحان بھی شامل ہے۔

ابھی تک، معاوضے کی رقم کے بارے میں کوئی درست معلومات نہیں ہے جو تقسیم کاروں کو ادا کی جانی ہے۔

دریں اثنا، Viacom کے سی ای او اجیت آندھرے نے ان تمام افواہوں کو رد کرتے ہوئے کہا: “کوئی بیرونی ڈسٹری بیوٹرز نہیں ہیں، یہ V18Studios کے ذریعے تقسیم کیا جا رہا ہے، اور پہلی جگہ کوئی رقم ضائع نہیں ہوئی ہے۔”

“فلم اب بھی تھیٹروں میں چل رہی ہے، ہندوستان اور بین الاقوامی سطح پر۔ یہ بے بنیاد قیاس آرائیاں ہیں۔”

تجارتی ماہرین میں سے ایک رمیش بالا کے مطابق، فلم تھیٹرز میں فلاپ ہو سکتی ہے لیکن OTT پلیٹ فارمز پر یہ اچھی کارکردگی دکھا سکتی ہے۔ تاہم، خان اس وقت لال سنگھ چڈھا کو OTT پلیٹ فارمز پر ریلیز کرنے کے حق میں نہیں ہیں ۔

اس سے قبل سلمان خان اور شاہ رخ خان کو بھی اسی طرح ٹیوب لائٹ اور جب ہیری میٹ سیجل کی ناکامی پر ڈسٹری بیوٹرز کو معاوضہ ادا کرنا پڑا تھا ۔ ان دونوں نے مبینہ طور پر فلموں کے نقصان کے لیے 25 کروڑ روپے ادا کیے تھے.

- Advertisement -

Related articles

Stay Connected

6,000مداحپسند
300فالورزفالور
3,061فالورزفالور
400سبسکرائبرزسبسکرائب کریں

Latest posts